محصول تبلیغاتی کالاهایی هستند که معمولا نام ولوگوی شما بر آنها چاپ یا حک میشود و آن را به افراد هدیه

می دهید.هدیه ی تبلیغی کالاهای بسیاری ، از یک کیسه نایلونی گرفته لغایت وسایل شخصی ،وسایل الکترونیکی

و حتی اتومبیل را در بر می گیرد.

گیرندگان هدایا می توانند مشتریان باستانی ،مشتریان عمده ،مدیران و کارمندان شرکتها یا سازمانها ،مدیران و کارمندان کمپانی یا سازمان خودتان ،مشتریان خفته یا عامه مردم باشند.

زمان مناسب برای دادن هدیه تبلیغاتی ؛نمایشگاههای تجاری ،مسابقات ورزشی ،کنسرتهای موسیقی و رویدادهای اجتماعی مشابه اینها میتواند باشد. سالگرد رویدادهای مربوط به شرکت یا سازمان شما مثل سالگرد تاسیس یا سالگرد نخست یک رابطه تجاری و در ضمن مناسبتهای رسمی عمومی مانند اعیادنیز زمانهای مناسب دیگری برای هدیه دادن هستند.تقدیر و تشکر از افراد نیز می تواند مناسبت دیگری برای دادن گیفت تبلیغاتی باشد.

محصول تبلیغی ،تبلیغ صرف نیستند زیرا:

نقش تبلیغات تحریک بیننده به خرید است اما نقش هدایا برای تبلیغات برپایی رابطه عاطفی با مخاطب است.

آگهی ها و بروشورهای تبلیغاتی نمی توانند این رابطه را برپا کنندچون بیننده احساس میکند میخواهیدچیزی

را به او بفروشیدولی هدایا چیزی را به مجانی به او می دهند.

هدف تبلیغات مستقیما افزایش فروش است ولی قصد ممحصولات تبلیغی شناساندن کمپانی یا محصول و ایجاد برند است که در اینده به افزایش فروش منجر می شود.به عبارتی دیگر منظور تبلیغات کوتاهی مدت و منظور هدیه های تبلیغی بلند مدت است.

تبلیغات در حیات بیننده ماندگار نمیشوند اما گیفت تبلیغی بر روی بارو یا روی میز شغل یا پیرامون حیات مخاطب برای مدت طولانی باقی میمانند.

گیفت های تبلیغی با اینکه ویژگیهای مشترکی با دستمزد دارند اما پاداش نیستند زیرا دستمزد مشروط به خرید است

یا در روبرو خدمتی داده می شودولی هدیه هی تبلیغی مشروط به چیزی نیستند .مثلا اگر ت یک پیتزافروشی

دوتا بخر سه الی ببر” باشد ،پیتزای سوم مشروط به خرید دو پیتزای اول است .

همینطور است اشانتیونهایی که درون کیسه های برنج یا قوطی های روغن نباتی گذاشته می شوند.تنها کسانی که آن برنج یا روغن را میخرند به آن اشانتیونها دست پیدا می کنند.پاداشی که به کارمندان داده می شود نیز به نوعی

جبران خدمت آنهاست.هدیه ی تبلیغاتی نه در مقابل خرید داده می شود نه در مقابل خدمت ،وگرنه دیگر نمیتوان آنها را هدیه به حساب آورد.

تبلیغات و پاداش هر چند در جای خویش مهم هستند اما نمی توانند جای هدایای تبلیغاتی را بگیرند.اگر چنین بود میشد با خرج ی فرآورده تبلیغاتی ،تعدادی زیاد اغلب اعلان تبلیغاتی و بروشور تبلیغاتی و امثال آن تهیه کرد از سوی سایر تبلیغات در تلویزیون و رسانه های اجتماعی با این که پر خرج تر از هدایایی که برای تبلیغات کاربرد می شود  هستند اما ماندگاری و اثرگذاری هدایای تبلیغاتی را ندارند.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تبلیغاتی ,تبلیغات ,تبلیغی ,هدیه ,بیننده ,نیستند ,هدایای تبلیغاتی ,افزایش فروش ,برای تبلیغات ,نیستند زیرا ,دیگری برای
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ امیر حسین نجفی INVOKER فروش فلزیاب | 09100061386 GAMASTAR Zach Anthony سایت رسمی سرمربی حرفه ای فوتبال علی انجوی امیری جامعه ای سالم آینده ای روشن آرامش جان