۱- پیشنهادهای اخص به مشتریان خود بدهید

مشتریان به کدهای تخفیف و فروش‌های ویژه علاقه فراوانی دارند. با ارائه کدهای تخفیف و کاهش قیمت برخی از اجناس به چهره منظم و دوره‌ای، به بیچارگی مشتریان خویش پذیرش دهید.


مشتریان علاقمند، در این شرایط به مجانی برای شما تبلیغات خواهند کرد و به دوستانشان خواهند گفت که فروشگاه شما پیشنهادهای خوبی ارائه داده است.


۲- خبرنامه ایمیلی ارسال کنید

سعی کنید به چهره منظم پیشنهادهایی جذاب را در قالب خبرنامه برای مشتریان کهنه و جدید خویش ارسال کنید و به آنان یادآوری کنید که شما هنوز حضور دارید. می‌توانید کدهای تخفیف را به چهره شخصی و برای مشتریان قدیمی ارسال کنید تا مجدد به خرید از شما ترغیب شوند.


۳- یک وبلاگ راه اندازی کنید

در تارنگار خویش شیوه بهره‌گیری و مزایای محصولات خود را شرح دهید. در این نوشته‌ها سعی کنید مسیر حل‌هایی برای مشکلات راستین مردم ارائه نمایید و در ساحل آن با لینک دادن به محصولات فروشگاه، مشتریان خفته را به خریدار کالا تبدیل نمایید.


۴- از تارنگار نویسان بهره‌گیری کنید

با جستجو در اینترنت افرادی که مطالب پیوسته با محصولات شما می‌نویسند را بیابید. هدایایی به آن‌ها بدهید و از آن‌ها بخواهید در باره محصولات و فروشگاه شما مطلب بنویسند.


۵- از نا عامه مردم در تولید درونمایه بهره‌گیری کنید

مشتریان و مراجعه کنندگان به سایت را ترغیب کنید تا در باره محصولات و فروشگاه شما مطلب بنویسند. مطالب ارسالی کاربران می‌تواند در قالب نقد و رسیدگی یا نظرات اختصار در مورد محصولات باشد. به نویسندگان برتر هدیه یا کدهای تخفیف یا بن خرید اعطا کنید.


۶- از بازاریابی ویدئویی بهره‌گیری کنید

ویدئو توجه مخاطبان را به خویش جلب می‌کند. با تولید و انتشار ویدئوهای جذاب و آموزشی و پیوسته با محصولات خود، مشتریان اکثریت را به سمت فروشگاه خود هدایت کنید.


۷- از شبکه‌های اجتماعی به چهره علمی و با برنامه کمک بگیرید

محل‌هایی که مشتریان نهفته شما حضور دارند را معرفی کنید و مطابق علایق آن‌ها برایشان درونمایه فرآوری کنید. کدهای تخفیف در معرض دیدشان قرار دهید و با شیوه‌های مختلف برند و نام خود را به آنان معرفی نمایید.


۸- برای محصولات خویش به چهره تکی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید

با تمرکز روی یک محصول گزیده تر و ارائه شرح و روشنگری و تصویر، مخاطبان آن کالا را به فروشگاه خویش هدایت کنید.


۹- برای تبلیغات خویش خرج کنید

تبلیغات رایگان همش اثرگذاری کافی را ندارند. افزایش بازدید وبلاگ سعی کنید محل‌هایی که مخاطبان بیشتری دارند را معرفی کنید و برای تبلیغات در آن محل‌ها خرج کنید.


۱۰- در امضای ایمیل خود، نشانه سایت و تبلیغات خود را درج کنید

هر ایمیل ارسالی از طرف شما، می‌تواند یک پوستر تبلیغاتی باشد. ایمیل‌ها ممکن است چندین بار Forward شوند و توسط ده‌ها نفر دیده شوند.


۱۱- نشانی سایت خود را در اسناد و برگه‌های چاپی گوناگون درج کنید

هر فیش تبلیغاتی یا چاپی ابزاری مناسب برای شناساندن سایت فروشگاهی شما به مخاطبان انبوه است.


۱۲- تبلیغات خود را روی بسته‌ها و ساک‌های محصولات ارسالی چاپ کنید

مشتریان شما که کالایی از شما خریداری می‌کنند، بسته و ساک خرید خویش را در شهر حمل می‌کنند و برای شما تبلیغ می‌کنند. یک مزیت سایر این کار، جلب اعتماد افرادی است که الی کنون از شما خرید نداشته‌اند. با دیدن بسته در دست مشتری قدیمی، حس اعتماد از رسیدن کالا به دستشان افزایش خواهد یافت.


۱۳- هدایای تبلیغاتی را در بسته‌های ارسالی پیمان دهید

هر هدیه تبلیغاتی می‌تواند مدت‌ها در دست مشتری بماند و بدست ده‌ها و صدها نفر دیده شود. این فرصت گرانبها را از دست ندهید.


۱۴- به خریداران کالا، کدهای تخفیف یا کوپن‌های خرید مدت‌دار ارائه کنید

این پیشه سبب می‌شود مشتری شما را فراموش نکند و سعی کند الی نیازها بعدی خویش یا اطرافیان خویش را دوباره از شما بخرد. این پیشه می‌تواند به چهره آنلاین اتمام شود یا در حالت بهتر، کدهای تخفیف به چهره چاپ شده و قابل لمس در بسته‌ی ارسالی برای خریداران رسول شود.


۱۵- با کسب و کارهای مرتبط با خود مشارکت کنید

کسب و کارهایی که شدنی است مشتریانی شبیه به شما داشته باشند را بیابید و در اثناء ارائه خدمات و محصولات، همکار خود را به آنان شناسایی نمایید. با این پیشه توان تبلیغاتی و بازاریابی شما دو یا چند مساوی خواهد شد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : خویش ,محصولات ,مشتریان ,کدهای ,چهره ,تخفیف ,کدهای تخفیف ,شبکه‌های اجتماعی ,معرفی کنید ,برای تبلیغات ,هدایت کنید
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ای وای بر من روزنامه شرق آهنگ پارس یادداشت‌های یک چپ‌دست شرکت گاز هاي طبي و صنعتي اردستان پیژامه حقوق زنان دور دنیا Kimm Leslie